Programma

Wachtlijsten

Bij sommige populaire programma's die uitverkocht zijn, schakelen we een wachtlijst in. Bij deze programma's kunnen kaartkopers hun ticket aanbieden aan de eerstvolgende op de wachtlijst. Op deze pagina lees je alle informatie hierover.

Informatie over het terugbrengen van een ticket

Kun je niet meer naar een programma? Dan kun je je ticket aanbieden aan de eerstvolgende op de wachtlijst en zo je geld terug te krijgen. Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Ga naar het besteloverzicht in je account.
  2. Selecteer jouw bestelling en kies voor 'Verkopen'.
  3. Selecteer de tickets die je wil verkopen en klik op 'Bevestig'.

Zodra er een match is gemaakt met iemand op de wachtlijst die jouw ticket(s) over wilt nemen, ontvang je jouw volledige aankoop bedrag terug via de betaalmethode gekozen voor het afrekenen van je bestelling. Er wordt voor het gebruikmaken van deze service 1,50 euro per doorverkochte ticket in rekening gebracht bij de verkoper.

Alleen de oorspronkelijke koper van de ticket(s) kan tickets terugbrengen. Heb je je ticket via een vriend in je account gekregen? Dan zul je die vriend moeten vragen om jouw ticket te verkopen via het bij de bestelling gebruikte account.

Let op: tickets worden bij programma's met een wachtlijst pas kort voor aanvang van het programma toegestuurd. Het is niet mogelijk om je tickets door te verkopen via andere kanalen.

FAQ voor verkopers

Ik wil een ticket aanvragen via de wachtlijst

Wil je naar een programma maar zijn alle tickets al uitverkocht? Dan kun je je aanmelden voor de wachtlijst. Teruggebrachte tickets worden dan op first come, first served-basis beschikbaar gesteld aan mensen op de wachtlijst.

Wil je je aanmelden voor de wachtlijst? Volg dan deze stappen:

  1. Ga naar de programma-pagina en klik op de wachtlijst-link.
  2. Kies het ticket dat je wil aanvragen. Je kunt per e-mailadres maximaal 1 verzoek per programma plaatsen van maximaal 2 tickets. Log in of registreer je voor een Paradiso-account en rond je wachtlijst-aanvraag af. Je ontvangt een bevestigingsmail van Paylogic.
  3. Zodra jouw aangevraagde ticket beschikbaar komt, ontvang je van ons een e-mail. Hierna heb je 48 uur om jouw betaling te voltooien. Als je de betaling niet binnen 48 uur voltooit (8 uur als het programma binnen vijf dagen plaats vindt), wordt jouw reservering geannuleerd en beschikbaar gesteld aan de volgende op de wachtlijst. Jouw wachtlijst-aanmelding vervalt dan.

FAQ over de wachtlijst